maandag 14 mei 2018

Gefeliciteerd


Hallo creatieve blogger,

Vandaag een simpele verjaardagskaart met een achtergrond van ecoline, eigenlijk wilde ik glad papier gebruiken maar per abuis heb ik cardstock gepakt van papicolor.
Achteraf ben ik daar wel blij mee want het geeft weer een heel ander effect aan het papier, door dit papier lopen dunnen lijntjes en die zijn ook net wat donkerder gekleurd ( even foto vergroten om het goed te zien).
Heb paars, roze en blauw van de ecoline gebruikt hier over heen een hot foil tekst stamp aan gebracht met een nieuwe kleur folie.


Om de kaart af te maken onder aan nog een stempel van Stamperia met lijm, afgedrukt en dit ook met de zelfde folie bewerkt.

Gebruikte materialen zijn :

Kleur medium : Vloeibare Waterverf

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren et deze kaart.




Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: