maandag 5 maart 2018

There is Always..............

Hallo lieve bloglezer,

Een paar dagen geleden is onze nieuwe challenge weer
van start gegaan. Het thema is Cirkels.
Het team heeft hier weer een heel eigen draai aan gegeven. 


Doe je mee met de challenge?? 

Deze kaart heb ik gemaakt met een al wat ouder Stencil van My Favorite Things
met stukjes verwijderbaar tape heb ik het stamping card van IndigoBlu
vast gezet en ook het stencil.

Met de ronde Aurelie blending tools heb ik 
3 kleuren Izink dye inkt (Aurore - Mer du sud - Broux de noix)
op het papier aangebracht. 
Deze inkt is best vettig en daardoor heel goed te blenden, waardoor
je mooie kleur overgangen krijg. 

Met de Hampton Art stamping tool heb ik de bloemen en tekst gestempeld.
De bloemen komen van de IndigoBlu sheet 
Victorian Garden en de tekst van de sheet

De kaart is gemat op oker geel Cardstock en op een witte basis kaart geplakt uiot

Dank je voor het achterlaten va n je reactie. 


Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: