vrijdag 12 januari 2018

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Ik blijf nog even in de hotfoil kaarten. Meestal ben je geneigd om de hotfoil op wit papier te verwerken, maar ook op andere kleuren krijg je een mooie effect.

Ik koos in dit geval voor een witte basiskaart en hierop zwart cardstock. Op dit zwarte cardstock is de Hotfoil Press Texture Chevron verwerkt. Dit deed ik 2 keer. 1 voor de ondergrond en 1 waar ik de fishtale uit stanste. Vervolgens heb ik de lijnen bij het verwerken op de kaart weer door laten lopen.
Ik maakte de kaart af met sterren van My Favorite Things.

Hieronder nog even de gebruikte materialen
Hotfoil Press Texture Chevron 19450
Todo Pack of 4 autumnal foils 20995
Aurelie Kalos Collectie Cardstock A4 AUKC1001
My Favorite Things Blueprints 24
My Favorite Things Stacking Stars

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat je even de tijd wil nemen om een reactie achter te laten.

Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Mariken zei

Mooi Aartje, die kleuren zijn geweldig!

Ellen zei

Mooi van kleur deze kaart!

Anneke Wijers zei

Heel chique.