dinsdag 14 november 2017

Van Harte

Hallo lieve lezer,

Deze keer een kaart die ik gemaakt hebt met de Cricut maker.
In de shop heb ik een PopUp kaart uitgezocht.
Het bestand kun je kopen, je kunt de Cartridge aanschaffen
of het bestand namaken.
Dat laatste heb ik gedaan, nu is dat natuurlijk niet de bedoeling want dat
mag niet ;)


De vlinders en de bloem heb ik uit verschillende kleuren gesneden.
Ik heb gebruikt paars,  sering en licht roze Papicolor cardstock.
Het zelfklevende glitter papier van X-cut en een stukje dessign papier
van MFT uit de Watercolor pad.

Na alle onderdelen uit de verschillende kleuren gesneden te hebben
heb ik alles opelkaar geplakt.


Voor de buitenkant heb ik de tekst Van Harte Gefeliciteerd
van GoPress and Foil gebruikt.
Deze had ik in het wit over van de demo's op de beurzen,
met inkt op kleur gebracht. Over de folie kun je met verschillende merken
inkt heen blenden.
Het design papier is van Clarity - Brighton Rock

Hieronder het lijstje met gebruikte materialen.

Cricut maker / Air 2
paars cardstock
sering cardstock 
licht roze cardstock
 MFT uit de Watercolor pad.
Van Harte Gefeliciteerd
Clarity - Brighton Rock
GoPress and Foil

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.



Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Dat pop up geeft een heel mooi effect Lydia.
Groeten, Aartje