woensdag 17 mei 2017

Uchi's Design - Animation Die Cut Set


Hallo creatieve blogger,

Het is weer tijd voor een video vandaag en ik ben hier voor aan de slag gegaan met een nieuwe merk in het assortiment van Craftlines "Uchi's Design".
Heb een aantal dingen hiervan besteld en in de video laat ik je zien wat er in zit en hoe je te werk kan gaan voor mij was het ook allemaal nieuw.


Hoop dat de video duidelijk is geweest. Heb nu wel gelijk ondervonden dat je het plastiek grit het beste kan gebruiken op een project door de gladde glimmende kant naar binnen te plaatsen, dan heb je een heel stuk minder schittering. 


 Het gemaakte voorbeeld uit de video heb ik verwerkt op deze kaart, hiervoor een basis kaart gesneden van 15 bij 15 uit lila cardstock van "Aurelie" hier op gemat wit cardstock van 14,5 bij 14,5.
In het midden het kaartje geplakt en hier om heen tekst aangebracht met een set van "Claritystamp"


Gebruikte materialen : 


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en de uit leg van Uchi's Design.


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Echt weer iets heel nieuws! En een heel leuk effect. Zeker voor kinderkaarten is dit geweldig.
Groeten, Aartje

Renate zei

Dit ziet er echt zo gaaf uit.
Hebben, hebben, hebben....
Mine, mine, mine, mine....

-xies- Renate.