maandag 7 november 2016

Merry Chirstmas

Hallo Bloglezer,

Na een heel druk en vooral chaotisch weekend heb ik deze kaart voor jullie
gemaakt.
Afgelopen vrijdag ontving ik de nieuwe sneeuwvlok stempels en inkt van 
My Favorite Things, ben daar dan ook maar gelijk mee aan de slag gegaan. 


De basis voor de kaart is Glad wit Cardstock uit de Kalos Collectie
hiervan heb ik een strook van 11.5 x 30 cm gesneden en dit dubbel gevouwen.
Een strook van 11x14.5cm gesneden en met de MFT inkt kleur blauw gestempeld.
Heb setje 8 gebruikt. 
De lichte kleur is een 2e afdruk. De stempel lekker dik beinkten, op een kladje een afdruk maken
en de 2e afdruk op de kaart maken. Zo krijg je een 2e tint. 
Met het rood uit de set de tekst gestempeld op een ander stuk en dit met
een label stans van MFT uitgestansd. 
De kaart op met 3d foam tape op de basis geplakt en de label ook.
met de cirkel stans een circel uit gestansd en deze over een replenishments gelegd.
Een Replenishment is een soort van bakje dat je kunt gebruiken voor een schudkaart. 
Hier heb ik goud glitter en kraaltjes in gedaan en op de kaart geplakt. 



Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 





Follow Me on Pinterest

7 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi zeg, die sneeuwvlokstempels!

!neke zei

Mooie kaart !
Doet me denken aan Delfts Blauw !

Angela zei

Mooi Lydia! Gaaf hoor die sneeuwvlokken stempels!
xxAngela

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Lydia !!
Leuk met de stempels heel mooi .
Groetjes Doris

GerJanne zei

Ondanks je drukke, chaotische weekend heb je er een hele mooie en rustige kaart mee gemaakt! Mooi in blauw!
GerJanne

Brenda zei

Erg mooi

Inge zei

Mooie kaart geworden Lydia!