vrijdag 9 september 2016

With Love

Hallo allemaal,


Vandaag is het weer mijn beurt om jullie van wat inspiratie te voorzien. Ik ben nogmaals met de TODO aan de slag gegaan. Deze keer een kaart met vlinders.


Ik ben begonnen met wit cardstok in de maat 13 x 14,5 cm. Daarnaast heb ik met de Todo 4 verschillende motieven gouden hotfoil op wit papier gemaakt. Hotfoil zit op een rolletje en je kunt het dus in iedere maat knippen die je nodig hebt.
Ik heb vervolgens uit wit cardstock 4 witte vierkantjes van 5 x 5 cm gesneden. In deze vierkantjes heb ik met een vlinder van Tattered Lace op 3 verschillende manieren de vlinder uitgesneden. Uit 1 vierkantje sneed ik geen vlinder.
Van het afgekoelde hotfoil sneed ik 4 vierkantjes uit van 5,5 x 5,5 cm.
Daarnaast sneed ik dezelfde vlinder van Tattered Lace ook nog eens uit het hotfoil.

Ik plakte de witte vierkantjes verhoogd op op de gouden vierkantjes en vervolgens groepeerde ik deze wat verspringend op de kaart. 
Als laatste heb ik de kaart afgemaakt met een tekst van Tattered Lace.

Het grote witte stuk cardstock waar ik mee begon heb ik vervolgens nog op een dubbele kaart van 13,5 x 15 gedaan. 

Hieronder heb ik geprobeerd om de prachtige glans en verschillende motieven in de hotfoil vast te leggen.


Prachtig is die glans, vinden jullie ook niet? Ik denk dat deze hotfoil ook prachtig is om straks je kerstkaarten mee te maken.

Ik zal nog even de gebruikte materialen op een rijtje zetten
TODO Crafting machine 16931
TODO Pack of 6 gold tonal foils 18182
Tattered Lace Butterflies ACD407

Ik vind het heel leuk als jullie even de moeite nemen om te vertellen wat jullie van deze kaart vinden.



Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Petra-loves-paper zei

dat ziet er gelijk héél sjiek uit met al die glimmende vlinders! groetjes, Petra

Angela zei

Wow wat is ie schitterend geworden Aartje! De hotfoil geeft écht iets extra's aan de kaart; top!
xxAngela

Joke zei

Mooi strak kaartje Aartje. Heel iets anders dan we vandaag hebben gemaakt.
groetjes Joke

Ellen zei

Mooi hoor, die vierkantjes met glittervlinders!

Trusien zei

Mooi Aartje, die TODO maakt het wel erg mooi hoor!