maandag 26 september 2016

25 jaar getrouwd


Hallo creatieve blogger,

Laat je vandaag een kaart zien voor een zilveren bruiloft, heb alles ook in deze kleur gehouden.
Ben begonnen met de basis kaart van 12 x 12 cm van het Aurelie Vintage Metallic cardstock Steel, heel mooi met een heel fijn glittertje er in. Hier boven glimmend zilver ( weet niet meer welk papier ) vierkant van 11,5 x 11,5 cm. Als laatste een vierkant wit cardstock bewerkt met een folie uit de zilveren set met een holografie werkje er in op de TODO met de hot foil press Texture Stripe.  


Ben de laatste dagen bezig geweest met "Letter Press" op de TODO, dat gaat super met de bij horende mallen, maar die zijn nog niet echt volop verkrijgbaar en het moet toch ook anders kunnen dacht ik zo. Na het proberen op verschillende manier en met een heleboel mislukte manieren ben ik er uit. Het gaat super met de al onze stansen die we al hebben, woensdag laat ik het in een video hier op het blog zien. 
Op bovenstaande foto is het al te zien maar blijft moeilijk om goed te fotograferen. 


De binnenkant van de kaart bij passend afgemaakt zodat het weer een geheel word.


Gebruikte materialen : 


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en woensdag volgt de video met verdere uitleg.


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Chique!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Mooie glimmende kaart voor een zilveren huwelijk!

Aartje zei

Heel chique om alles in zilver te houden.
Groeten, Aartje