zondag 31 juli 2016

Stel niet uit .......


Hallo creatieve blogger,

Het is vakantie tijd en ik hoop dat iedereen er lekker lekker van geniet, dit is ook de tekst voor mijn kaart "Stel niet uit geniet vandaag". Het is een vrij strakke kaart gebleven wat het heeft niet meer nodig vond ik persoonlijk.


Ben begonnen met het kleuren van deze stempel "Garden Birds van Claritystamp" het kleur medeim dat ik heb gebruikt zijn de Magicals en de glitter komt goed uit in het echt maar niet helemaal goed zicht baar op de foto. 


De vogel netjes uit geknipt en ik wilde er iets rond's bij in combinatie met de "Hot Foil van TODO", nou gebruik in niet vaak iets rond's dus het was even zoeken. na het open en van een hoop laden kwam ik nog een bakje tegen met oude metalen embossing mallen. Had verder niks rond's gevonden dus hier mee aan de slag, even zoeken naar de juiste hoogte in de TODO. De mal op de warmte plaat gelegd met de licht blauwe folie en roze papier, nou in een keer gelukt de cirkels uit geknipt en op de kaart geplakt. Het bakje met oude mallen nu weer een stuk naar voren gehaald want die zijn nu dus weer super te gebruiken. We beginnen eind Augustus weer met de video's en zal je dan een video laten zien hoe ik dit gedaan heb.


Gebruikte materialen :

Kleur medium : Magical Set

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees jullie reacties altijd graag.


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Aartje zei

Wow,ziet er prachtig uit Wenda. Mooi gekleurd en de todo heeft goed zijn werk gedaan in combinatie met de oude spullen uit jouw vergeten laatje.
Groeten, Aartje