maandag 23 mei 2016

All your dreams come true


Hallo allemaal

Ik heb als DT lid voor de challenge van Indigo Blu bovenstaande kaart gemaakt het thema voor deze maand is,

All your dreams come true

Nou kan eigenlijk alles bij dit thema denk ik zo maar vond het persoonlijk toch heel moeilijk, je toch met de stempels moet werken van Indigo Blu en daar zit niet echt een een stempel tussen wat in de buurt komt van mijn dromen. Dus na lang dubben heb ik voor vriendschap gekozen, goede vriendinnen en vrienden zijn toch ook een droom en daar kan je dan al je andere dromen weer mee delen.
Heb dus een mooie tekst gestempeld  uit de set "Enjoy Life" en hier onder twee maal een stempel van de set "Floral Fantasy" tegen elkaar gestempeld.
Alles ingekleurd met PanPastels met een lint over om lijn van de twee afdrukjes te bedekken.

Stans Elizabeth Craft Design : Katie Label Pivot Card Wafer Thin Metal Die (768)


Hoop dat ik je heb kunnen inspireren en hoop dat je gezellig mee doet met de challenge deze maand.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Prachtige kaart Wenda, mooi kleuren!
Groeten, Aartje