zondag 3 januari 2016

Wishing you all the happiness your heart can hold.

Hallo hier ben ik dan met mijn eerste kaartje voor het nieuwe jaar . De tekst van het kaartje is meteen mijn nieuwjaarswens voor iedereen.
Het is voor mijn doen een nogal simpel kaartje geworden zonder veel frutsels maar dat komt omdat ik mijn hele hobbykamer ondersteboven heb gehaald, en ik niks kan vinden op het moment.
Dan kom je erachter hoeveel spullen je eigenlijk hebt liggen. 
Voor dit kaartje heb ik de My favorite things die namics scribbles gebruikt voor de bloemen ,deze heb ik gestanst uit een creme velletje papier uit het 6x6 blokje Promise van authentique, en daarna op het blauwe ruitje uit het blokje homespun gingham van My Favorite things geplakt , en uitgeknipt.
 De blaadjes zijn gestanst met de Layered leaves van My favorite things. Daarvoor  heb ik twee verschillende tinten groen uit het promise blokje van authentique gebruikt . 
Het roze geruite achtergrondje komt ook uit het blokje homespun gingham van My Favorite things. en de blauwe achtergrond uit het blokje Promise van authentique.
Het kantje en de pareltjes komen uit mijn eigen vooraad. 
Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje wat inspiratie heb kunnen geven.


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Mooie kaart Lenet met een prachtige tekst.
Groeten, Aartje

Wenda zei

Weer een hele mooie kaart Lenet, super gedaan.

Hugs Wenda