vrijdag 1 januari 2016

Happy 2016

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie namens het hele team van Craftliners het allerbeste wensen voor 2016. Wij hopen dat we jullie in 2016 weer kunnen inspireren. 

Bij een nieuw jaar hoort natuurlijk ook een kaart. Ik wilde voor deze speciale dag ook een kaart maken die daar bij past.

Ik koos daarvoor voor een stempel van My Favorite Things. Een al wat oudere stempel maar hij blijft leuk om te gebruiken. 

Ik ben begonnen met wit cardstock van Aurelie in de maat 14x28 cm. Hierop designpapier van Echo Park uit de serie Jack and Jill Girl. Lekkere frisse vrolijke kleuren.
Ik sneed ook 2 vierkantjes uit van 6,5 x6,5 cm uit. Deze gemat op het witte cardstock.
Uit het papier knipte ik de cijfers 2016. Verder nog enkele bloemetjes uit mijn eigen voorraad. De blaadjes maakte ik met een stans van Tattered Lace. Tot slot nog een lintje met een dubbele strik.

Alle randen heb ik bewerkt met inkt van My Favorite Things in de kleur Sour Apple.

De stempel is ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
Huid 132, 189, 190
Jurk, sokjes 171, 166, 266
Slinger 127
Schoenen/haar 182, 179, 178

Hier onder nog even de gebruikte materialen.

Papier:
Aurelie Kalos Collection Cardstock A4 AUKC1001
Echo Park Jack and Jill Girl paperpad JJG81023
Snijmallen
Aurelie oval nesting snij en embossing mal AUCD1011
Aurelie oval scalloped nesting snij en embossing mal AUCD1012
Tattered Lace Sentimental Florals ACD094
Stempel
My favorite things Pure Innocence Happy Banner PI-224
Kleurmedium
Faber Castell polychromos potloden FC-110011
My Favorite Things hybrid ink pad Sour Apple Hpad_10

Morgen zijn we er weer met de uitslag van de challenge en de nieuw challenge. 




Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Wenda zei

jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Aartje en je kaartje is weer super.

Hugs Wenda

GerJanne zei

Ik zei het al op je eigen blog: heel mooi kaartje in lekker frisse kleuren! Lief afdrukje en mooi gekleurd!
GerJanne