maandag 11 januari 2016

Always ...


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik een vrij strak kaartje voor je, heb toch een beetje moeite om weer op gang te komen met het kaartjes maken zo na de feestdagen. Ben lekker aan het kleuren geweest met de Magicals van Lindy Stamp Gang ( geweldig product ).
Het cardstock is uit een mooi set van Aurelie Kalos Collection, het design papier komt uit een blokje van MFT - Homespud Gingham.


Gebruikte kleuren van de Flat Magicals zijn : 

Haar : Bonjour Butter, South shore sand, Tears on my pillow tangerine,
Cafe au lait
Huid : South shore sand, Tears on my pillow tangerine, Cafe au lait, Sandra dee sepia
Chateau rose'.
Blauw / Groen : T-bird turquose, Cest la vie cerise, Dannyzuko's denim.
Roze : Mengen van Hibiscus rose en Caribbean blue - hoe donkerder hoe meer blauw.
Geel : Bonjour Butter, Tears on my pillow tangerine, Cafe au lait.


Als laatste een tekst gestempeld met VersaMark en bewerkt met embossing poeder ook van Lindy Stamp Gang. Het is de kleur Midnight Teal uit de set Autumn. Het zijn hele mooie volle kleuren en met de schittering er in, van voor al gezien zo als op de bovenste foto is het echt heel donker maar zo als op de foto hier boven zie je een mooie glimmende blauw groene kleur.

Gebruikte materialen : 


Magicals : Magical Flat Set


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en dankjewel voor alle lieve reacties die ik altijd mag lezen.


Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Ellen zei

Wat kun jij toch prachtig kleuren! Daar ben ik dus echt jaloers op.

ellyscard creatief zei

Heel mooi kaartje.

Wil Frutsel zei

Wat heb je deze kaart weer prachtig gemaakt. Zo mooi ingekleurd weer. Ook een hele leuke tekst erbij, top!!
xx Wilma

GerJanne zei

Deze is heel erg mooi! Ben weg van de tekst!
Groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Oh net als Ellen ben ik jaloers op jouw prachtige kleurtechniek. Daar kan ik alleen maar van dromen.
Grortrn, Aartje

Angela zei

Wat een schitterende kaart weer Wenda.... en zoooo prachtig ingekleurd!!