woensdag 11 november 2015

Cheers

 
Hallo en goedemorgen! Gezellig dat je een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met My Favorite Things in de hoofdrol! Ik ben gek op de mooie stansen en stempels van MFT. Gelukkig heeft onze sponsor Craftlines dit gave merk in het assortiment zitten.

 
Eén van de nieuwste producten van MFT is de Tag Builder Blueprint 4. Op mijn kaart heb ik de fishtail-tag uit die set gebruikt. Voor de tekst heb ik een combinatie gemaakt van een woordstans (cheers uit Celebratory Greetings) en een stempel (your day uit Celebrate Big), allemaal van My Favorite Things. Met deze stansen en stempels kun je veel verschillende teksten samenstellen. Heel veelzijdig dus.
 

Om het geheel extra stoer te maken heb ik de tekst vastgezet met nietjes en een zwart touwtje aan de tag geknoopt. Ook zin om met de mooie spullen van MFT aan de slag te gaan? Op de site van onze sponsor Craftlines kun je ontzettend veel vinden van dit merk. Kijk op je gemak rond en maak een lijstje. Vraag vervolgens je favoriete hobbywinkel of zij de spullen voor jou bij Craftlines willen bestellen.
 
Werkwijze:
  • Snijd een basiskaart uit wit cardstock van 10 x 20 cm, ril en vouw dubbel.
  • Snijd een stuk gekleurd cardstock van 9 x 9 cm.
  • Stans met de grootste stitched square een wit vierkant.
  • Plak de twee vierkanten op elkaar en op de basiskaart.
  • Stans de fishtailtag uit wit cardstock.
  • Stempel de tekst op de tag.
  • Stans het woord 'cheers' uit gekleurd cardstock en niet op de tag.
  • Maak een touwtje aan de tag en plak de tag verhoogd op.

 
 Gebruikte materialen:
  • My Favorite Things Die-namics Tag Builder Blueprints 4: MFT-787
  • My Favorite Things Die-namics Stitched Square STAX: MFT-522
  • My Favorite Things Die-namics Celebratory Greetings: MFT-403
  • My Favorite Things Celebrate Big Clear Stamps: MFT-000
  • ScrapBerry's Glue Foam Squares 5x5x2 mm White: SCB2021203

 



Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Cornelie zei

Leuk bericht. Mooi kaartje, en idd geweldig gave producten van MFT. Hier nog een fan! ;-)

Wil Frutsel zei

Een mooie kaart met prachtige materialen, top gedaan!!
xx Wilma

Diny zei

Ooh....Ellen wat een mooi kaartje is dit....de tag is schitterend!
Je hebt er een PRACHTIG geheel van gemaakt en natuurlijk ontbreekt het touwtje niet.....enig!
Groetjes Diny

Lenet zei

Super leuke kaart weer.

Aartje zei

Super! En die dwarrelende lettertjes vind ik een heel erg leuk detail.
Groeten, Aartje

Mariken zei

Geweldige tag-it kaart, zo tof gedaan! Hartstikke leuk dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!! Xx