maandag 24 augustus 2015

Wishing you a Magnificent Day dear Friend.


Hallo vandaag een kaartje van mij . Ik heb hier voor de papierlijn winterjoy van scrapberries gebruikt. 
Op de ondergrond heb ik eerst met witte embossingpeder een achtergrond gemaakt met de  typewritertext backgound stamp van My favorite things.  
Alle zijkanten van de basis en de "vaantjes" heb ik ge distressed. 
Alles is met dubbelzijdig 3D tape opgeplakt, daardoor krijg je wat diepte in de kaart, wat ik zelf altijd wel mooi vind.  De tekst en het frame zijn gestempeld met de My Favorite Things Vintageframes stamps en uitgestansd met de bij passende stans Dienamics vintage frame ook van my favorite things.  De bloemetjes zijn de cherryblossom cream van scrap berries en de blaadje small leaves of a rose ook van scrapberries.  Onder de bloemetjes en de blaadjes zit een scribble van de MFT Die-namics scribbles.
Paar plakpareltjes erbij en het kaartje is klaar. 
Hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. 
Hier onder vind je nog eens alle gebruikte materialen op een rijtje .




Vintage Frames Stamps (LJD-30) 
Die-namics Vintage Frame (MFT-389)
Hybrid Ink Pad Hot Fudge (HPAD_9)
Die-namics Scribbles (MFT-625)
Cherry Blossom 10 pcs Cream (SCB300216)
Small Leaves Of A Rose (SCB300605)
Paper Set 12x12 Inch Winter Joy 

Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtige kaart Lenet, mooi die gedistresste randen
Groeten, Aartje

Lydia Boode zei

Mooi geworden Lenet.
Hugs

Wenda zei

Schitterend kaartje geworden Lenet.

Hugs Wenda