dinsdag 10 maart 2015

Gast designer Astrid Zwaan



Hè Hallo mijn naam is Astrid Zwaan, ik woon in Lelystad met mijn vriend, 3 kinderen, 3 honden en 3 katten kortom een hele drukke bedoening.
Ik ben 47 jaar jong en werk naast ons drukke gezin ook in onze eigen zaak.
In de laatste 10 jaar is scrapbooking een deel van mijn leven geworden en ik doe het elke dag met heel veel plezier, het is voor mij
een manier om mezelf te kunnen ontladen.
Het liefst scrap ik clean & simple, maar designs met veel bloemen en mooie romantische details vind ik ook geweldig, afgelopen jaar
ben ik mezelf wat meer gaan storten op het mixed media gebeuren, wat ik ook heel leuk vind om te doen en wat eigenlijk totaal anders is dan
scrappen met alleen maar papier.

In de afgelopen 10 jaar heb ik in meerdere designteams gezeten, daarnaast wordt mijn werk al jaren gepubliceerd in de
Nederlandse scrapbook magazine’s o.a. SBM en Cards & Scrap.
Voor de maand maart heb ik als gastdesigner 3 projecten gemaakt met de prachtige papierlijn en embellisments “Elegy” van Scrapberry’s,
ik hoop dat jullie door mijn designs genoeg inspiratie op doen om ook direct aan de slag gaan met de prachtige papierlijnen en embellisments
van Scrapberry’s.

voor meer inspiratie mijn blog Get Busted @ All Times


Werkwijze :

Voor deze wall hanger heb ik gekozen voor een chipboard basis (zwart) met een
afmeting van 6 x 6 inch of 15 x 15 cm.
Voor de bekleding daarvan heb ik gekozen voor het dessin-vel “dreams” uit de papiercollectie
Elegy van Scrapberry's. De afmeting van deze tweede laag is 14,6 x 14,6 cm en is bevestigd
met dubbelzijdig tape.
De foto met een afmeting van 10 x 10 cm, heb ik gemat met dessin-vel “venus” uit de
Elegy papiercollectie van Scrapberry's. De mat rand om de foto is ongeveer 0,5 cm.
Foto plus mat heb ik verstevigd met chipboard en 3d foam.
Voordat ik dit gedeelte bevestigd heb, heb ik eerst op de basis een papieren doiley en een stukje
ribbon geplaatst en meteen vast gezet
Als je de foto partij bevestigd heb begin je met de afwerking van je Wall Hanger, ik heb gekozen
voor cherry blossom van Scrapberry's en 1 Prima Marketing flower, hoek corners van scrapberry's
en pearls van Kaisercraft.
Als laatste heb ik twee gaatjes aan de bovenkant van mijn project gemaakt door middel van
een Crop a Dile.
Door deze gaatjes heb ik rood/wit koord geregen van May-Arts, aan de uit eindes een knoopje
gemaakt en klaar is de Wall Hanger om opgehangen te worden.



Gebruikte Materialen :

Chipboard 6 x 6 inch
Scrapberry's Elegy papiercollectie
- Dreams
- Venus
Scrapberry's Embellisments
- cherry blossom
- wedding 2
- rose garden 1
Kaisercraft pearls
May-Arts rood-wit koord
Prima Marketing flower
Papieren doiley, Ribbon

Groetjes,


Astrid dankjewel voor deze schitterende bijdrage aan het Craftliners Blog.


Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig, mooi met die rode roos erbij!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Astrid Zwaan zei

Dank je wel Gaby, het was voor mij een geweldige ervaring!

Astrid Zwaan zei

Dank je wel Karin!
(mijn project is een wall hanger

Lydia Boode zei

Het is echt een geweldige creatie geworden. Dank je wel voor je mooie inzending.
Hugs

Liesbeth zei

Gorgeus layout