maandag 16 februari 2015

Zoete kleurtjes

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een beetje proberen te inspireren. Ik heb gekozen voor een Bestie stempel deze keer. 




Het papier is van Carta Bella en heet it's a celebration". Ik heb gekozen voor de roze/rode tinten. dat past goed bij de challenge van deze maand.

Ik ben begonnen met een kaart van 15x15 cm, hierop effen roze rood cardstock en daarop het designpapier van Carta Bella. In het midden een strook papier uit het zelfde papierblokje wat ik gemat heb op effen cardstock. De stempel is deze keer weer een Bestie en heet Messy Bessy Frilly Lilly. Deze stempel heb ik uitgestanst met een ovale snijmal van Aurelie.



Om de kaart verder aan te kleden heb ik 2 doily's gemaakt een Oval decorative doily stans van My favorite things.  Deze zijn voor een deel onder de stempel geschoven. De bloemen zijn van Tattered Lace en het takje en de hartjes van Aurelie.

Hieronder nog even de gebruikte producten op een rijtje:


It's a Celebration 6 x 6 paperpad CB IC24015
My Besties Messy Bessy Frilly Lilly 871262398274
My Favorite Things Oval Decorative Doily's MFT-109
Aurelie Winterbladeren AUCD102
Aurelie Oval Nesting snij en embossingmal AUCD1011
Aurelie heart nesting snij en embossingmal AUCD1013
Tattered Lace Sentimental Florals ACD095


Doen jullie ook nog mee deze maand aan onze challenge: "Laat je inspireren door valentijn". Er is weer een mooie prijs te winnen.




Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een heel leuk kaartje Aartje. Mooi met al die verschillende stansen en de sketch is zo ook prachtig. Hij kan ook goed voor Valentijn.
Groetjes Joke

Crea Astrid zei

Wat een lieverdje en mooie mallen die je gebruikt hebt.

Groetjes, Astrid.