woensdag 4 februari 2015

Happiness

Hallo lieve lezers,

14 februari is het Valentijnsdag, dus dit is ook het thema voor de challenge van deze maand. Met deze kaart wil ik jullie op ideeën brengen om mee te doen aan de challenge.

 
Ik heb dit keer een dubbele vierkante witte kaart genomen van 14,5 x 14,5 cm. Hierop heb ik een vierkant rood dessinpapier bevestigd van 13,5 x 13,5 cm en een vierkant dessinpapier tekst van 12,5 x 12,5 cm. Het dessinpapier is van Echo Park, head over heels. Aan de rechterzijde van de kaart heb ik een witte strook vastgezet van 3,5 x 14,5 cm.
 
 
Met de mallen van Aurelie heb ik een aantal hartjes gesneden uit dessinpapier. Hiervoor heb ik de twee kleinste maten genomen. Deze hartjes heb ik met foamblokjes op de strook bevestigd.
 
 
Het bloemenhart komt van een stempelset van Anna Marie designs. Deze heb ik met rode stempelinkt afgedrukt op wit papier. Vervolgens heb ik die uitgeknipt met een extra smal wit randje en met foamblokjes op de kaart bevestigd. Het schattige beertje is van een stempelset van ScrapBerry's. Ik heb het beertje ingekleurd met Faber Castell Polychromos kleurpotloden. Hieronder volgen de kleuren die ik gebruikt heb:
 
beer: 199, 234, 232, 230, 101, 132
bloembladeren: 126, 124, 101
bloemhart: 183, 186, 175
steel: 168
 
Het beertje heb ik uitgeknipt en met iets hogere foamblokjes op de kaart vastgezet. Tenslotte heb ik nog een tekst in het hart gestempeld. Deze komt uit dezelfde stempelset als het hart. Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie Valentijn creaties.
 
Gebruikte producten:
 

 
Anna Marie designs stamp set blooming heart (NNBLHEAR)
ScrapBerry's set of clear stamps my little bear with toy balloons (SCB071203b)
Echo Park paper pad head over heels (HOH59023)
Faber Castell Polychromos kleurpotloden (FC-110013)
Aurelie nesting dies heart (AUCD1013)

 
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. mooie bloemenhart stempel op de achtergrond.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Wat een geweldig leuk valentijnskaartje. Echt een schatje en zo lekker fris met dit designpapier. Super hoor.
Groetjes Joke

corryskaart zei

wat een leuke en romantische kaart en prachtig met al die hartjes
groetjes corry