woensdag 12 november 2014

Herfst: Regen of zonneschijn

Hallo allemaal,

Vandaag mag is het weer mijn beurt om iets aan jullie te laten zien. Ik heb vandaag gekozen voor een echte herfstkaart, al hebben we tot nu toe niet echt te klagen over gure herfstbuien.

De basis is een witte kaart van 15x15 cm. Hierop het papier uit de paperpad Gratefull van Authentique in de maat 14,5 x 14,5 cm.
Daarop een strook papier van 7x13 cm wat ik gemat heb op effen papier uit de paperpad. Ook de stempel (My Besties Rain or Shine) heb ik op het effen papier gemat.
Het mooie van deze paperpad is dat het dubbelzijdig papier is wat op een aantal achterkanten helemaal effen van kleur is. Dit kun je dus prima gebruiken om je designpapier of stempel mee te matten. Je hebt zo altijd precies de goede kleur.

De kaart is afgemaakt met bloemen, blaadjes en swirls gemaakt met de stansen van Tattered Lace "Sentimental Florals". Een mooie complete set die uit diverse onderdelen bestaat. Deze stansen van Tattered Lace zijn heel fijn om mee te werken. De stansjes vallen zonder enige moeite uit de mal.
Tot slot nog 2 strookjes kant en wat plakpareltjes.

Gebruikte materialen:
Authentique paperpad 6x6 Gratefull artnr. Gra100
My Besties Rain or Shine artnr. 8712623983012
Tattered Lace Sentimental Florals artnr. ACD094




Denken jullie nog aan onze challenge van deze maand. De opdracht is: Herfstkleuren. Het maakt niet uit wat je maakt, (een kaart, een sieraad, een scrap-pagina enz.) als het maar herfstkleuren bevat. Er is weer een leuke prijs te winnen.





Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: