maandag 29 september 2014

Sweet

 Goedemorgen lieve lezers,

Sweet is eigenlijk wel een hele toepasselijke naam zowel voor de lay-out als voor
de lijn waarmee ik deze lay-out heb gemaakt.
Vorige week heb ik op de vakbeurs mogen demonstreren met de geweldige
scrapbook lijn "Scrapberries"


Snij van een vel 30.5x30.5 Scrapberry scrap papier een strook van 0.5cm aan de onderkant en rechter zijkant. 
Plak dit op een vel cardstock in een bijpassende kleur. Dit word de basis van je lay-out.
Uit rest stroken heb ik verschillende vlakken gesneden en deze met een edge disstresser bewerkt
en de randen gesponsd met behulp van een blending tool .
De stukken heb ik op elkaar geplakt met hier een daar een doilly ertussen. 
De foto is afgedrukt op 10x15 cm, gemat op een stukje dessin papier dat 0.5cm groter is en 
dit weer gemat op wit cardstock dat ook weer 0.5cm groter is. 
Diverse stansen gebruikt van My Favorite thing (het kippengaas) en Tattered Lace (het hedera blad) en deze onder en tussen de papier lagen geplakt.
Vervolgens de lay-out voorzien van diverse embellishments, bloemen en kant.

Hieronder een aantal foto's van de stand op de kreavak beurs.






Manita Philipsen en haar team waren aanwezig met het tijdschrift Papermemories
Marij Rahder met haar kleurboeken 
Bij Marianne kon je een canvas maken met Shadow painting
en ikzelf mocht de demo doen met Scrapberry's
Ieder jaar worden er stand genomineerd voor de mooiste stand
en dit jaar was onze stand genomineerd.
De winnaar is KippersHobby geworden met hun prachtige stand. 

De komende weken heb ik voor jullie de Lay-outs die ik hier regelmatig zal posten
en een serie kaarten met de mooie stempels van Scrapberry's.
En natuurlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie van de Lay-out vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtige lay out Lydia, prachtige combinatie van materiaal en stansen.
Het is inderdaad een hele mooie stand!
Groeten, Aartje

Els Wouters zei

Heel mooie lay out, ik heb zo'n zin om ook terug mijn eigen ding te doen en lay outs te gaan maken, heelhaas ontbreekt de tijd. Mooi werk!