zondag 24 augustus 2014

Hand Made Buttons

 

Hallo lieve creatieve dames,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien. Wat een weer de laatste dagen zeg, het is echt omgeslagen naar de herfst geloof ik, maar het voordeel daar van is dat we lekker binnen aan de knutsel gaan toch?
Heb eigenlijk met deze kaart de kaart nagemaakt die ik hier als eerst plaatse maar dan nu in wat gezelligere kleuren. Hier onder zien jullie het meer vintage kaartje van een half jaar geleden en met het nieuwe kaartje waar de zelfde stempels van "IndigoBlu" op zitten en de zelfde stansen van MFT krijg je een heel andere kaart.




Deze keer zijn de afdrukjes gekleurd met copic's in heldere sprekende kleuren.


Voor de kleuren van deze kaart ben ik uit gegaan van het papier van "Grafhic 45" met de lijn "Botanical Tea" dit papier komt ook terug op de knopen.


Het materiaal dat gebruikt is op deze kaart is : 


Hoop dat de kaart jullie weer heeft kunnen inspireren en zo zie je maar weer twee heel andere kaarten door andere kleur gebruik.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Leuk dat je de oude kaart er ook bij plaatst. Bijzonder om te zien hoe papier een compleet andere sfeer op kan roepen. Dat is ook zo leuk van het maken van kaarten. Steeds iets anders maken voor elke gelegenheid en soms met dezelfde spullen.
Heel mooi gedaan allebei.
Groeten, Aartje