vrijdag 4 april 2014

Trapkaart

Hallo lieve lezers,
Voor vandaag heb ik gekozen voor het maken van een trapkaart. Neem hiervoor een vel wit kaartkarton van 15 x 28 cm. Maak een bergvouw op 2, 8 en 20 cm en een dalvouw op 4 en 12 cm.


Snij voor het achterste vlak een rechthoek van perkamentpapier victoriaans roze van 14,5 x 7,5 cm en van dessinpapier Carta Bella "wildflower" een rechthoek van 14 x 7 cm. Snij voor het middelste vlak een rechthoek van dessinpapier van 14,5 x 3,5 cm.
Met de Pergamano Multi grid 36 heb ik een rand voor het eerste vlak gemaakt op perkamentpapier victoriaans roze. Deze is met brads bevestigd. Daarna heb ik het motief met vogelkooi geciseleerd, geperforeerd en uitgeknipt. Ik heb dit met een strik en brad vastgezet op een stukje wit kaartkarton en
dit iets groter uitgeknipt. Vervolgens heb ik het geheel op dessinpapier (8,2 x 11 cm) en wit kaartkarton (8,6 x 11,4 cm) bevestigd.

Ik heb de Cottage Cutz "spring birdhouse branch" mal gebruikt om de tak, vogelhuisjes en vogeltjes uit verschillende kleuren perkamentpapier te snijden. Tenslotte heb ik een paar houten ornamentjes van Aurelie bewerkt met stempelinkt en deze op de kaart bevestigd.
Gebruikte producten


Geen opmerkingen: